20 Aralık 2009 Pazar

Köfte Yağmuru

Ankamall - 20 Aralık: Barış'a onu hafta sonu sinemaya götüreceğime söz vermiştim ve cingöz kardeşim pazar günü sözümü hatırlatmak için telefon etti...Ring ring!!! Hemen beyazperde.com'a girip animasyon filmi var mı diye kontrol ettim. Neyseki Köfte Yağmuru Ankara'da hala gösterimdeydi. Müjdeli haberi verdim kendisine. Köfte yağmuru 3 boyutlu çekilmiş ve ara vermeden 1 saat 15 dk. sürüyor. Film bilime meraklı fakat babası tarafından onaylanmamaktan şikayetçi bir gencin kendini kanıtlamak için gökyüzündeki su moleküllerinden yiyecek üreten bir makina icat edip yeryüzüne yiyecek yağdırması ve başından geçen macerları konu alıyor. Yer yer eğlenceli olsa da çok kısa sürdüğü için yeterince tatmin etmedi ikimizi de. Ankamall'ün 3D gözlüklerini yenilemesi gerektiğini düşünüyorum çünkü çok fazla çizilmiş ve yamulmuşlardı. Ayrıca bilet fiyatları Ankara'daki diğer sinemalardan daha yüksek...Mecbur kalmadıkça sinema için Ankamall'ü bir daha tercih edeceğimi sanmıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder